ელექტრონული რესურსი
კომპიუტერულ სასწავლო-საგანმანათლებლო თამაში,რომელიც მოიცავს რამოდენიმე სახის დავალებას ერთი თემის ირგვლივ.აქ მოცემულია როგორც წiერითი ასევე მოსასმენი და ტესტური სავარჯიშოები.თამაში მოიცავს 7 ეტაპს ესენია:
1.learn (შესწავლა)
2.flashcards(ბარათები)
3.write (წერა)
4.spell (დამარცვლა)
5.test (ტესტი)
6.match (დაკავშირება)
7.gravity (თამაში)
პირველ ეტაპზე შეისწავლით სიტყვებს სადაც მოცემულია 6 სიტყვა შესაბამისი ახსნით ინგლისურ ენაზე და შესაბამისი დასურათებით (learn).დანარჩენი სავარჯიშოებში ხდება ამ 6 სიტყვის განმტკიცება.შემდეგი საფეხურია flashcards სადაც მოცემულია სურათები და სავარაუდო 4 პასუხი,რომლიდანაც 1 სწორი უნდა შეარჩიოთ.
შემდეგ გადადიხართ ეტაპზე write.ეკრანზე ჩნდება სიტყვის ახსნა და სურათი და შესაბამის ველში უნდა დაწეროთ ახსნილი სიტყვა სწორად.მე-4 ეტაპზე spell, ხმის ღილაკზე დაჭერით ინგლისურად გაიგონებთ სიტყვას რომელიც სწორად უნდა ჩაწეროთ.შემდეგი ეტაპია ტესტი სადაც სურათებია მოცემული და მათ ქვემოთ 2 ახსნაა რომელთაგან უნდა აარჩიოთ რომელია სწორი და მიუწეროთ-T ხოლო არასწორს-F
მე-6 ეტაპი არის match.ეს არის თამაში სადაც უნდო იპოვოთ წყვილები და დააჭიროთ ღილაკს.სწორი პასუხის შემთხვევაში სურათები ქრება.
ბოლო ეტაპი კი არის სახალისო თამაში.მეტეორები უნდა ააცილოთ დედამიწას.მეტეორზე მოცემულია სიტყვების ახსნა და სწორად უნდა დაწეროთ პასუხი და მეტეორი ქრება.თამაში სისწრაფეზეა და აგრეთვე ირჩევთ თამაშს სირთულის მიხედვით.თქვენი საბოლოო ქულა კი ბოლოს ჩნდება ეკრანზე.
კომპიუტერულ სასწავლო-საგანმანათლებლო თამაში,რომელიც მოიცავს რამოდენიმე სახის დავალებას ერთი თემის ირგვლივ.აქ მოცემულია როგორც წiერითი ასევე მოსასმენი და ტესტური სავარჯიშოები.თამაში მოიცავს 7 ეტაპს ესენია:
1.learn (შესწავლა)
2.flashcards(ბარათები)
3.write (წერა)
4.spell (დამარცვლა)
5.test (ტესტი)
6.match (დაკავშირება)
7.gravity (თამაში)
პირველ ეტაპზე შეისწავლით სიტყვებს სადაც მოცემულია 6 სიტყვა შესაბამისი ახსნით ინგლისურ ენაზე და შესაბამისი დასურათებით (learn).დანარჩენი სავარჯიშოებში ხდება ამ 6 სიტყვის განმტკიცება.შემდეგი საფეხურია flashcards სადაც მოცემულია სურათები და სავარაუდო 4 პასუხი,რომლიდანაც 1 სწორი უნდა შეარჩიოთ.
შემდეგ გადადიხართ ეტაპზე write.ეკრანზე ჩნდება სიტყვის ახსნა და სურათი და შესაბამის ველში უნდა დაწეროთ ახსნილი სიტყვა სწორად.მე-4 ეტაპზე spell, ხმის ღილაკზე დაჭერით ინგლისურად გაიგონებთ სიტყვას რომელიც სწორად უნდა ჩაწეროთ.შემდეგი ეტაპია ტესტი სადაც სურათებია მოცემული და მათ ქვემოთ 2 ახსნაა რომელთაგან უნდა აარჩიოთ რომელია სწორი და მიუწეროთ-T ხოლო არასწორს-F
მე-6 ეტაპი არის match.ეს არის თამაში სადაც უნდო იპოვოთ წყვილები და დააჭიროთ ღილაკს.სწორი პასუხის შემთხვევაში სურათები ქრება.
ბოლო ეტაპი კი არის სახალისო თამაში.მეტეორები უნდა ააცილოთ დედამიწას.მეტეორზე მოცემულია სიტყვების ახსნა და სწორად უნდა დაწეროთ პასუხი და მეტეორი ქრება.თამაში სისწრაფეზეა და აგრეთვე ირჩევთ თამაშს სირთულის მიხედვით.თქვენი საბოლოო ქულა კი ბოლოს ჩნდება ეკრანზე.
https://quizlet.com/293778050/english-flash-cards/
ინგისური
ენის მასწავლებლის ეთერ გერაძის ელექტრონული რესურსის რეფლექსია
ჩემს მიერ შექმნილი ელექტრონული რესურსი არის კომპიუტერული სასწავლო საგანმანათლებლო
თამაში. აღნიშნული რესურსი შექმნილია ესგ-ის მე-4 კლასის სასწავლო სტანდარტის შესაბამისად.ჩემს
მიერ
შექმნილი
ელექტრონული
რესურსის
მიზანია
ხელი
შეუწყოს
მოსწავლეების
მიერ
ახალი
ლექსიკური მასალის უკეთ ათვისებასა და შესწავლას. დააღნიშნული
ელექტრონული
რესურსის
გამოყენება
დაეხმარება
მოსწავლეებს
საწავლო
თემატიკიდან
გამომდინარე
საინფორმაციო
მასალის
შესაწავლასა
და
ვიზუალურად
უკეთ აღქმაში. სურათების,
ბარათების
და მოსმენის საშუალებით.
ამ
მხრივ
შეძენილი
ცოდნა
გაუადვილებს
მოსწავლეებს
შემდგომი
სასწავლო
აქტივობების
ორგანიზებას.
გარდა
ამისა
რესურსის
გამოყენება სასწავლო
პროცესს
ბევრად
საინტერესოსა
და
მიმზიდველს
ხდის.
მოსწავლეთა
მოტივაციის გაზრდის მიზნით საჭიროდ ჩავთვალე ჩემი მოსწავლეებისათვის შემექმნა ისეთი სასწავლო ელექტრონული რესურსი, რომელიც დაეხმარებოდა მათ ინგლისური სიტყვების შესწავლაში და ეს ხერხი იქნებოდა მათთვის საინტერესო და
მისაღები.ჩემ მიერ შექმნილი კომპიუტერულ სასწავლო საგანმანთლებლო თამაში შეესაბამება
სწავლების
არსებულ
მოთხოვნებს.
ის ეხმარება მოსწავლესა და მასწავლებელს საკლასო ოთახის პირობებში ყურადრება გაამახვილოს, როგორც საინფორმაციო მასალის საკვანძო სიტყვებზე, ისე ვიზუალურ მხარეზე, რაც აადვილებს უცხო სიტყვათა დამახსოვრება გაგებას და
21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებას. „მასწავლებელი- მოსწავლის“ შემოქმედებითი
თანამშრომლობის პროცესის წარმართვას.
აღნიშნული სასწავლო
რესურსი
შექმნილია
მოსწავლეტა
ასაკობრივი
შესაძლებლობების გათვალისწინებით, მორგებულია მათ ინდივიდუალურ საჭიროებებზე, შედგენილია მათთვის გასაგებ და ადვილად აღსაქმელ ენაზე. რესურსი მოიცავს პირველ ეტაპზე სიტყვების
შესწავლას,შემდეგ ცოდნის
გამტკიცებასა
და
სასწავლო
მასალის
შეჯამებას. ჩემი აზრით, ასეთი ფორმით მასალის მიწოდება ხელს უწყობს საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობას, მრავალფეროვანს ხდის სასწავლო პროცესს. არის ინტერაქტიური და მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს აქტიურად იყვნენ ჩართული გაკვეთილის მსვლელობაში. ციფრული ტექნოლოგიის გამოყენება სასწავლო პროცესში ეხმარება მოსწავლეს ისეთი მარალი სააზროვნო უნარების განვითარებაში, როგირიცაა: შედარება, ანალიზი, დროსა და სივრცეში ტრანსფორმაცია, ცოდნის კატეგორიზაცია, სინთეზი და სხვა.
Комментариев нет:
Отправить комментарий